Nyårslöften...

Ja då vart det 2010 och därmed ett nytt decenium.
För exakt 10 år sen var det milleniumskifte och det firade vi ihop med goda vänner som tyvärr inte längre finns i bekantsapskretsen av olika anledningar.
sen dess har vi utökat familjen med ytterligare en dotter som fyller nio år om bara några dagar.

Därmed kommer jag osökt in på hur jag firade nyår för nio år sen, nämligen stor som en flodhäst liggandes i soffan utan minsta tanke på annat än att försöka få bebisen i magen att stanna där tils klockan slagit nytt år.
det var som alla förstår helt klart ett av de tråkigaste nyårsfinanden jag gjort med undantag från ett år då jag hade 40 graders feber.

Ett av de däremot bästa nyåren firade jag i österrike med en massa kompisar nån gång i mitten på 90 talet.

2009 har inte varit nåt bra år, ett år jag helst vill glömma och jag hoppas verkligen att 2010 blir till det bättre. vilka nyårslöften jag har tänker jag behålla för mig själv, men en hel del förändringar har jag iaf lovar mig själv....

GOTT NYTT ÅR önskar jag mig själv och alla andra och framför allt mina älskade döttrar....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0