20090101

Ja då var det nytt år då, dags att summera det som gått.....
Det har hänt en hel del, men ändå inte så mycket, saker som jag tänkte att jag skulle göra under året som jag fortfarande inte gjort och saker som jag inte planerat att göra som jag ändå gjort, hm...

Men jag antar att det är likadant för dom flesta, jag har inget nyårslöften iallafall inget som jag tänker dela med mig av, ifall att jag skulle misslyckas att hålla dem, då är det ju bara jag som vet det;)

Det har hursomhelst varit ett ganska roligt år, för det mesta iaf...
Inga större tragedier..men det beror på hur man ser det...

Det nya året har börjat som det brukar med en slappardag i soffan, i morgon måste jag städa bort julen för jag har ju ett födelsedagsbarn på Lördag som inte vill fira sin dag med julgran och tomtar, ganska skönt att bli av med skiten nu faktiskt så jag klagar inte...

Jaha det var ju ingen ingående summering direkt, men jag hoppas att detta året blir bättre än förra (som ju inte var så himla dåligt, men ändå)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år och god fortsättning... =)

kram Johanna

2009-01-02 @ 23:57:26
URL: http://baccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0