denna dagen ett liv...

Då har ytterligare en dag gått, och jag sitter här för jag har inget bättre för mig.
Jag borde visserligen göra en massa andra saker men klockan är lite för mycket för att det ska bli till nån nytta inbillar jag mig.

Emman W frågade om jag ville hänga med och ta en öl eller två på stadt i kväll och det hade ju varit kul, men jag har ingen barnvakt ju så det fick vara för den här gången:(

Idag var det inte lika kallt som det har varit ett tag nu, så jag passade på att hänga med ut och rida en sväng på Ernst.
Jag har ju inte ridit på ett tag nu, säkert är det tre månader sen sist så det var väl på tiden.

Det värsta är att när man inte ridit på ett tag så blir man så himla feg, de andra ville ta en gallopp på tillbakavägen på lilla rundan ok sa jag och Emma som red först på jasmin satte av med Flisan på Cola efter Ernst tyckte väl att det var skit kul för han började kicka som bara den och jag blev ju jätte fegis:P

Annars skötte sig Ernst riktigt bra och jag var nöjd att jag kom hem helskinnad;)
Tror nog att jag kan tänka mig en tur i morgon med om det är bra väder:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ja ja...BRA Johanna! =) Du red... wohoo =)

2009-01-10 @ 23:53:02
URL: http://baccus.blogg.se/
Postat av: Johanna

He he;)

2009-01-11 @ 10:17:55
URL: http://superkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0