Jag gjorde ett klipp!!!!

För två veckor sen köpte jag ett vintertäcke med hals till Quinnie som visade sig vara för litet:(
Täcket hittade jag i en fyndlåda på arken för endast 150 kr vilket verkligen är ett klipp, så jag blev rätt besviken när det inte passade.

Men men tänkte jag och lade ut det på tradera och sålde det igår för 521 kr!!!

När jag nu var iväg till Julahuset för att posta täcket till dess nya ägare passade jag på att gå upp till sport affären en sväng  och där hade dom sänkt den jackan jag kollat på från 999 kr till 250 kr.....

Slutsats...Jag köpte ett täcke för 150 kr sålde det för 521 och därför kunde jag köpa jackan gratis och dessutom få över pengar!!!!

Ha ha, kanske ska man satsa på affärer och bli rik på kuppen;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0