Nya glasögon....

Nu är det snart slut på semestern bara lite mer än en vecka kvar sen börjar allvaret igen:S, känns ju sådär med take på att vädret inte riktigt varit som man kunde önska.

En tvådagars trip till Kolmården ska det iaf bli med övernattning på vildmarkshotellet, kan nog bli kul:)

Idag var jag i Lidköping och beställde mig nya glasögon, de andra råkade jag ju göra söndder för ett par veckor sen, men nu när man börjar jobba igen så kan det ju vara bra att ha det fixat.

Det var så käckt att man fick två par till priset av ett, det var riktigt svårt att välja ut två par, men kul.

Jag valde ett par som var lite uppseendeväckande och ett par mer diskreta...

Det ena paret hittade jag på hemsidan, vad tycks???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0