Tillbax till verkligheten igen...

Jag så har det verkligen varit semester, semester från allt känns det som till o med bloggen.


Senaste veckan har det varit sol, bad, party, tävling, bröllop och värsta åskstormen x 2.

I tisdags var jag, Emma och Anna hos Maria i lidköping riktigt kul hade vi på stadt, hur kul märktejag inte av förrän jag vaknade till liv i Onsdags morse av en solstråle rakt i ögonen, men först upp av oss tjejjer var jag iaf och var tillräckligt pigg att köra hem vid 11.

Lagom till att jag var hemma igen så kom det ett rejält åskoväder som sluade med översvämningar i hela stan, på gårdsplanen här ute var det vatten upp till knäna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0