PUSSI

Jag köpte en annan sort kattmat än vad jag brukar, anledningen är att jag inte har haft nån bil på några dar och därför fått å till den närmsta affären och de har inte pussi.
jag har ju försökt med andra lite billigare sorter förut men han har inte ätit dem.

Därför tänkte jag att jag provar med viskas för det är ju inte heller den billigaste sorten....men nä...
Katt kräket vägrar att äta maten, han går runt mina fötter och skriket och jamar fast det är fullt i skålen.
Det duger inte åt den kräsne, hm kanske han tror att han måste äta pussi eftersom det ser ut som han på förpackningen:D


Kommentarer
Postat av: Elenor

Katten ser lite halvgalen ut, är det en biverkning av kastreringen? Har ni lust att komma hit någon av påskdagarna? Kunde vara kul om affärerna är öppna kan du och jag o tjejerna kolla lite kläder istället för present till dom, då kan de köpa vad dom vill, nu är det knökat med vårkläder.Här är allt lugnt, Andreas o Linda är i Thailand, kommer hem på måndag, i morron fyller han ju 30, det känns konstigt. Krama Flisan o Milia och dig själv. H Elenor

2009-03-14 @ 14:03:27
Postat av: Johanna

Våran bil är för tilfället väääldigt ur funktion, men förhoppningsvis har vi snart en ny och då kommer vi direkt, Jim ska ju åka på träningsläger några dagar där vid påsk så då kunde ju jag och flickorna sova en natt hos er....vi får höras om det

Kram

2009-03-14 @ 22:07:49
URL: http://superkoll.blogg.se/
Postat av: Elenor

Kul! Annars kanske ni kan åka buss, vi betalar halva, bara vi får träffa prinsessorna och dig. Vi åker kanske till thailand nästa lördag, vad har flickorna för storlek, vi kanske hittar något till dom. Kram Elenor

2009-03-15 @ 11:35:00
Postat av: Jenny

Tycker du att rätt låt vann Melodifestivalen 2009?



Kommentera vad du tycker på min blogg! Diskutionen är igång.



P.S Hahaa, kul jämförelse! ;D

2009-03-15 @ 11:38:41
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0