Helgens bravader...

jag har ju inte riktigt haft tid att uppdatera min blogg pga väääldigt mycket att göra.
Att det sedan är en riktig värmeböja gör ju att man dessutom inte har nån större lust att sitta vi datorn.

detta har hänt.....
I fredags hade vi lite personal fest, mat och en golfrunda på  Jula äventyrsgolf rätt så trevligt, men eftersom jag hade tävling att åka på dagen efter så fick det bli en lugn och i stort sett nykter kväll för min del.
De andra gick visst vidare till olins.

Tävlingen på lördagen var en A-B ponny meeting och eftersom det har gått bättre o bättre med lilla Queenie så hade vi beslutat att pröva en LC och det gick verkligen över förväntan en dubbel nolla och där med en 10 plats:) jätte kul.
Vi hade med Cola också för att hoppa en LD-10, hon behöver hoppa runt på lägre höjder för att få några bra rundor, en felfri ritt och därmed en rosett med sig hem blev det.



Idag har vi däremot inte legat på latsidan då det har varit klassfotboll i värmen, båda tjjerna var med och hade kul trots att det inte blev några placeringar....






Kommentarer
Postat av: Camilla

Har du sett att de har lagt ut bilder från Hjo?

2009-05-31 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0