tacka vet jag förr, eller har tiden stått stilla???

Tisdag kväll, barnen och katten har somnat o själv fick jag av en anledning på svt1 och där pågår tydligen någon sorts deltävling i eurovision song contest.

För typ 25-30 år sen satt man bänkad framför tvn dessa kvällar med chipsskålen i knät om det var riktigt lyxigt fick man dipp till också och coca cola vilken inte hörde till vanligheterna.

Innan hälften av bidragen spelats sov man som en stock för att bli väckt lagom till omröstningen som verkligen var såå spännande.

När jag hamnade framför detta spektakel kväll 30 år senare känns det som om tiden stått stilla, lika tråk dålig lågkvalitetsmusik som det alltid har varit, skillnaden är kanske bara att de tar sig själva på lite större allvar idag och att de numera ska dra ut på lidandet veckor i förväg....tacka vet jag förr det var tider det:P eller ???
döm själva....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0